Direct naar inhoud
Thuiszorg & Zorgcentra
logo van Pantein
logo van Pantein

Regels hoe we met elkaar omgaan

Afspraken

Bij Pantein zorgen we goed voor elkaar. Daarom hebben we afspraken.

Deze afspraken zijn er voor mensen die zorg krijgen, familie en vrienden, medewerkers, vrijwilligers en bezoekers. Zo houden we het samen fijn en veilig. Er aparte afspraken voor Thuiszorg, Zorgcentra en de Herstelkliniek:

Foto’s, video’s en geluidsopnames

Wilt u een foto, filmpje of geluidsopname maken van iemand? Vraag dan altijd eerst of het mag.
Vertel ook waarvoor u het wilt gebruiken. U mag het pas aan anderen laten zien of horen als:

  • de persoon op de opname het goed vindt, én
  • u schriftelijke toestemming hebt van de afdeling Communicatie van Pantein.

Heeft u geen toestemming? Dan mag u het niet gebruiken. Dat geldt voor kinderen en volwassenen.

Een gesprek opnemen met uw zorgverlener

Wilt u een gesprek met uw zorgverlener opnemen? Dat mag. Maar let op:

  • Vraag van tevoren of het goed is. Dat is wel zo netjes.
  • De opname is alleen voor uzelf om het gesprek later nog eens terug te kunnen horen. U mag het dus niet zomaar aan anderen laten horen of openbaar maken.
  • Wilt u het delen met anderen? Dat mag alleen als uw zorgverlener dat goed vindt.
Callcenter medewerker aan de telefoon

Heeft u een vraag?

Als u zorg nodig heeft, is goede ondersteuning belangrijk. Neem contact met ons op als u advies nodig heeft, wij helpen u graag.