Direct naar inhoud
Thuiszorg & Zorgcentra
logo van Pantein
logo van Pantein

De cliëntenraad

De cliëntenraad is er voor u

Bij Pantein vinden we het belangrijk dat cliënten mee kunnen denken over de zorg die we bieden. Daarom is er een cliëntenraad. Deze raad komt op voor wat het beste is voor u en geeft advies aan de organisatie. Zo zorgen we samen voor goede en veilige zorg.

De cliëntenraad praat mee over verschillende onderwerpen. Denk aan de kwaliteit van zorg, beleid en bijvoorbeeld ook over maaltijden in onze zorgcentra.

Waar denkt de cliëntenraad over mee?

Binnen Thuiszorg & Zorgcentra Pantein zijn de volgende cliëntenraden actief:  

De raden werken samen met de cliëntenraad van het Maasziekenhuis in de Gemeenschappelijke Cliëntenraad Pantein. Deze raad denkt mee over brede onderwerpen zoals beleid, hoe we het in de toekomst willen en verbeteringen binnen Pantein.

Wat vindt u van onze zorg?

Heeft u ideeën, tips of opmerkingen over de zorg die u ontvangt? Laat het de cliëntenraad weten. Wat vindt u goed? Wat kan er volgens u beter? Met uw ideeën  helpt u de cliëntenraad om de zorg voor iedereen te verbeteren.

Ontevreden? Dit kunt u doen

Bent u niet tevreden over de zorg? Neem dan contact op met de klachtenbemiddelaar van Pantein.

Let op: de cliëntenraad behandelt geen persoonlijke klachten. Maar als meer cliënten ergens tegenaan lopen, bespreekt de raad dit met de Raad van Bestuur.

Denkt u graag mee? Word lid!

Wilt u zelf meedenken over de zorg bij Pantein? Misschien is lid worden van een cliëntenraad iets voor u. Kijk op onze vacaturewebsite of er een plek vrij is in een raad bij u in de buurt.

Callcenter medewerker aan de telefoon

Heeft u een vraag?

Als u zorg nodig heeft, is goede ondersteuning belangrijk. Neem contact met ons op als u advies nodig heeft, wij helpen u graag.