Direct naar inhoud
Thuiszorg & Zorgcentra
logo van Pantein
logo van Pantein

BeterDichtbij

Gemakkelijk contact met uw zorgmedewerker

De Herstelkliniek van Pantein gebruikt de app BeterDichtbij. Met deze app kunt u simpel en veilig contact hebben met een medewerker van de Herstelkliniek. Dit contact is aanvullend op uw gewone, persoonlijke zorg. Via de BeterDichtbij app kunt u bijvoorbeeld een vraag stellen of vertellen hoe het met u gaat. Het beeldbellen gebeurt op afspraak. Wilt u de app gebruiken? Dit is gratis. U heeft alleen een smartphone, tablet of computer nodig.

Afbeelding van mobiele telefoon met BeterDichtbij app open

Veelgestelde vragen

Op de website www.beterdichtbij.nl vindt u duidelijke uitleg, een korte video en stap-voor-stap informatie. U leert daar ook hoe u berichten, foto's en bestanden kunt versturen. En hoe u kunt beeldbellen met uw zorgverlener. 

Heeft u een uitnodiging voor de BeterDichtbij-app? Ga dan naar www.beterdichtbij.nl om te zien hoe u de app downloadt. U kunt de app gebruiken op uw smartphone, tablet of computer.

Meer informatie over BeterDichtbij kunt u lezen op de website www.beterdichtbij.nl

Computerhulp aan huis

Heeft u hulp of uitleg nodig bij het gebruik van uw computer of laptop? De computerservice via Pantein Extra staat graag voor u klaar.

Meer informatie over de computerhulp via Pantein Extra
Student helpt klant met laptop _ Computerhulp student aan huis
Callcenter medewerker aan de telefoon

Heeft u een vraag?

Heeft u een andere vraag? Neem dan contact op met BeterDichtbij. U kunt mailen naar service@beterdichtbij.nl of bellen met 085–27 35 398.